Ryanair je objavio statističke pokazatelje za jul ove godine prema kojima se ova kompanija može pohvaliti tačnošću i kvalitetom usluga koje pruža putnicima. Rezultati pokazuju da je tokom jula od 57.000 obavljenih letova, 90% bilo na vreme. Ujedno Ryanair je primio tek jednu pritužbu na 1000 preveznih putnika (kojih je u julu bilo 10,1 milion) i jednu pritužbu zbog problema sa prtljagom na isti broj putnika. Preko 99 posto svih pritužbi putnika rešeno je u roku od nedelju dana.
Ryanair je tačan i ima malo žalbi putnika
Vesti
Komentari predstavljaju lična mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stav redakcije. Aviatica zadržava prava neobjavljivanja ili brisanja komentara koji sadrže reklame, linkove psovke, prozivanje i vređanje drugih osoba, iznošenje ličnih podataka kao i govor mržnje definisan prema Zakonu o javnom informisanju i medijima (čl. 75) kao iznošenja ideja, mišljenja, odnosno informacija kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, polu, zbog njihove seksulane opredeljenosti ili drugog ličnog stvojstva, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo. Ostavljanjem komentara na ovom sajtu, saglasni ste sa pravilima komentarisanja i korišćenja sajta.