Ryanair je tačan i ima malo žalbi putnika

Objavljeno: 17. 8. 2015.

Ryanair je objavio statističke pokazatelje za jul ove godine prema kojima se ova kompanija može pohvaliti tačnošću i kvalitetom usluga koje pruža putnicima. Rezultati pokazuju da je tokom jula od 57.000 obavljenih letova, 90% bilo na vreme. Ujedno Ryanair je primio tek jednu pritužbu na 1000 preveznih putnika (kojih je u julu bilo 10,1 milion) i jednu pritužbu zbog problema sa prtljagom na isti broj putnika. Preko 99 posto svih pritužbi putnika rešeno je u roku od nedelju dana.

Pratite nas na Facebook-u da biste uvek saznali najnovije vesti iz avijacije

OZNAKE / TAGOVI

Još kratkih vesti
American Airlines uspostavlja redovnu liniju od Njujorka do Meksiko Sitija od 4. novembra. Pročitaj više >>>
Etihad Airways ponovo uspostavlja letove do Pekinga Pročitaj više >>>
Od 11. juna Turkish Airlines održava redovnu sezonsku liniju između Istanbula i Tivta. Pročitaj više >>>
SWISS pre vremena vratio državni kredit koji je dobio tokom pandemije. Pročitaj više >>>
1.7181