Ryanair je tačan i ima malo žalbi putnika

Objavljeno: 17. 8. 2015.

Ryanair je objavio statističke pokazatelje za jul ove godine prema kojima se ova kompanija može pohvaliti tačnošću i kvalitetom usluga koje pruža putnicima. Rezultati pokazuju da je tokom jula od 57.000 obavljenih letova, 90% bilo na vreme. Ujedno Ryanair je primio tek jednu pritužbu na 1000 preveznih putnika (kojih je u julu bilo 10,1 milion) i jednu pritužbu zbog problema sa prtljagom na isti broj putnika. Preko 99 posto svih pritužbi putnika rešeno je u roku od nedelju dana.

Pratite nas na Facebook-u da biste uvek saznali najnovije vesti iz avijacije

OZNAKE / TAGOVI

Još kratkih vesti
SWISS pre vremena vratio državni kredit koji je dobio tokom pandemije. Pročitaj više >>>
Dva puta nedeljno od Beča do Valensije sa Austrian-om Pročitaj više >>>
Krešimir Kučko predložen za novog direktora crnogorske avio-kompanije Air Montenegro Pročitaj više >>>
ITA Airways je prvi italijanski korisnik aviona Airbus A350 Pročitaj više >>>
1.6891