Alitalia dobila pomoć za nastavak poslovanja u narednih šest meseci

Italijanska vlada je produžila rok za ponude za spas Alitalije i odobrila dodatnu finansijsku pomoć da bi kompanija nastavila da posluje.

Datum / Date: 16.10.2017.

Autor / Author: Aviatica

Vlada Italije je odobrila dodatnih 300 miliona evra svom posrnulom nacionalnom avioprevozniku. Alitalia će zahvaljujući tome nastaviti sa poslovanjem sve do kraja aprila naredne godine, do kada je produžen rok za prikupljanje ponuda za spas ovog prevoznika.

Danas, 16. oktobra je istekao prethodni rok za prijavljivanje, a od namera da učestvuju u obnovi Alitalije odustao je jedan od ključnih ponuđača – irski Ryanair , koji je zbog ozbiljnih problemima u sopstvenim redovima bio prinuđen da se odustane od Alitalije.

UPDATE: Lufthansa u igri

Karsten Špor, generalni direktor nemačke Lufthanse je izjavio da je ova kompanija zainteresovana za Alitaliju, ali ne ovakvu kakva je sada.
Lufthansa je spremna da ponudi 500 miliona evra za preuzimanje aviona, slotova, pilotskog i kabinskog osoblja Alitalije, ali uz otpuštanje bar polovine od 12.000 zaposlenih i rezanje kratkih i srednje dugih linija.

Zahvaljujući finansijskoj injekciji Alitalia će biti u stanju da nastavi sa poslovanjem i letovima, a prema upravo objavljenom zimskom redu letenja fokus će biti na osnaživanju dugolinijskog saobraćaja po kome je ova kompanija uvek i bila poznata.

Najavljene su nove linije do Delhija i Sejšela kao i nastavak letova između Rima i Los Anđelesa i povećanje broja letova na liniji za Sao Paulo.

Od prošle nedelje Alitalia je ponovo počela da koristi svoj, 70 godina star i poznat, brend Magnifica koji je označavao vrhunsku uslugu u biznis klasi.

Ovaj brend je odbačen kada je Etihad Airways preuzeo Alitaliju, a sada se nominalno vraća na velika vrata.

Vrhunska usluga u biznis klasi na dugolinijskim letovima ostaje na istom nivou, ali je već od sada ona nazvana novim-starim nazivom „Magnifica“ što je pokušaj da se povrati poljuljani imidž.

Putnici u ovoj klasi imaće puni pristup Sky Priority servisima Sky Team alijanse, koji podrazumevaju prioritetne usluge na aerodromima. Oni će moći da pristupaju salonima za putnike biznis klase Casa Alitalia koje je osmislio, redizajnirao i podigao na viši nivo Etihad Airways. Tokom leta putnici će moći da uživaju u najkvalitetnijoj internacionalnoj i italijanskoj kuhinji, da koriste najmoderniji digitalni elektronski sistem zabave tokom leta na ekranima od 15 inča i sa najnovijim filmskim i muzičkim sadržajima. Sedišta u Magnifica klasi ostaju ista i mogu da se obore u ležeći položaj čineći pravi krevet.

Pratite nas na Facebook-u da biste uvek saznali najnovije vesti iz avijacije

OZNAKE / TAGOVI

2.291|3