Austrian redizajnirao logo

Početna|VESTI|Evropa / Mediteran|Austrian redizajnirao logo

Austrian redizajnirao logo

Austrian je javnosti predstavio svoj blago redizajnirani logo u sklopu priprema za novi sajt i mobilnu aplikaciju.

Objavljeno:23. 4. 2018.|08:00 » 21:03Autor: Tagovi:, , , |

Austrian Airlines je načinio manje izmene svog zaštitnog znaka i identiteta, što će, prema navodima iz kompanijskog saopštenja, biti samo mali redizajn u susret izmenama veb sajta kompanije i mobilne aplikacije.

U ovoj kompaniji su smatrali da je promena bila neophodna kako bi se zaštitni znak kompanije bolje uklopio u savremeni digatalni svet.

Svi dosadašnji elementi brenda ostaju, samo će biti vizuelno pojačani, pa će tako npr. novi natpis „Austrian“ na avionima biti veći i ispisan fontom uočljivijem i čitljivijem i sa veće udaljenosti.

Kako sve više putnika koristi mobilne aplikacije, to će ova poboljšanja doprineti i da se vizuelna prepoznatljivost Austrian-a sačuva i dodatno pojača. Redizajnirani logo je bolje uočljiv na malim ekranima poput pametnih mobilnih telefona ili pametnih satova.

Modernizovani identitet kompanije biće postepeno primenjivan ne samo na digitalne formate i na aerodromske oznake već i na avione. Prvi koji će imati novi izgled je najnoviji Boeing 777 sa registarskom oznakom OE-LPF, koji stiže u flotu Austrian-a već u maju. Prema planu Austrian-a do početka narednog letnjeg reda letenja 2019. (krajem marta) biće ofarbano 18 od 82 aviona.