Brussels Airlines predstavio novi identitet i najavio novo poglavlje

Brussels Airlines predstavio javnosti novi identitet i naglasio svoju ulogu nacionalnog avio prevoznika Belgije.

Datum / Date: 18.11.2021.

Autor / Author: Aviatica

Foto: Brussels Airlines

Belgijska aviokompanija Brussels Airlines (SN/BEL) predstavila je javnosti svoj novi identitet naglasivši posvećenost „belgijskom brendu“.

Kompanija najavaljuje novo poglavlje u svom razvoju uz jasno okretanje ka brendu nacionalne avio-kompanije Belgije i snažno usmeravanje fokusa na putničko iskustvo, održivost i poudazdanost uz očuvanje konkurentnosti.

Kao posledica krize izazvane pandemijom koronavirusa Covid-19, plan transformacije kompanije je ubrzan tokom 2020. sa ciljem da se obezbedi njena budućnost i da se osnaži za tržišnu bitku. Nakon uspešno okončane faze restruktuiranja, u kompaniji su najavili početak druge faze – izgradnje i poboljšanja. Brussels Airlines se sada okreće ka investicijama sa željom da se poboljša kvalitet usluge i putničko iskustvo, uvedu nove tehnologije, digitalizuje poslovanje i primeni nova praksa u ljudskim resursima.

Foto: Brussels Airlines

Belgijska avio-kompanija se transformiše kako bi postala zdrava i profitabilna, usmerena ka zaštiti životne sredine, putnicima i zaposlenima.

„Želeli smo da jasno označimo početak nove ere u razvoju kompanije. Za sve naše putnike, koji zaslužuju samo najbolje, ali i za naše zaposlene, koji su posvećeni transformaciji kompanije, predstavljamo novi vizuelni identitet kojim označavamo novi početak. Sa novim brendingom želimo da pokažemo našim putnicima, zaposlenima i poslovnim partnerima da okrećemo novi list. Kao jedna od četiri članice Lufthansa Grupe gradimo obećavajuću budućnost. Novi brend vidimo kao simbol poverenja u našu kompaniju, naglašavajući našu posvećenost ulozi belgijskog nacionalnog avio-prevoznika“, izjavio je Peter Gerber, generalni direktor Brussels Airlines-a.

Foto: Brussels Airlines

Pratite nas na Facebook-u da biste uvek saznali najnovije vesti iz avijacije