Brussels Airlines prešao na Amadeus e-Retail rezervacionu platformu

Početna|AGENT|Brussels Airlines prešao na Amadeus e-Retail rezervacionu platformu

Brussels Airlines prešao na Amadeus e-Retail rezervacionu platformu

U cilju harmonizacije rezervacionih procedura unutar Lufthansa Grupe, Brussels Airlines je prvi prešao na novu rezervacionu platformu e-Retail.

Objavljeno:16. 2. 2021.|16:13 » 16:15Autor: Tagovi:, , , , , , |

Od 12. februara aviokompanija Brussels Airlines, članica Lufthansa Grupe, prešla je na novu rezervacionu platformu Amadeus e-Retail. Tako je belgijska aviokompanija, prva iz Luftansa Grupe posle same Lufthanse prešla na novi rezervacioni sistem, a očekuje se da će to kasnije ove godine uraditi i ostale članice grupe Austrian Airlines i SWISS.

Novi rezervacioni sistem znači da će svi letovi kao i dodatne usluge poput rezervacije prtljaga, sedišta sada biti dostupni preko kompanijskog sajta za sve četiri aviokompanije iz Lufthansa Grupe.

Prelazak na jedinstvenu rezervacionu platformu omogućava sinergiju četiri bliska i partnerska avio-prevoznika, a putnicima daje bolji pristup letovima i uslugama svih prevoznika. U isto vreme, Brussels Airlines obaveštava putnike da se vizuelno ništa neće promeniti u načinu rezervisanja karata i dodatnih usluga putem sajta, već da se samo radi o promenama tehničke pozadine celokupnog procesa.

Ono što će se svakako promeniti, na bolje, je funkcionalnost procesa rezervisanja. Putnici će sada moći da sve dodatne usluge, izborne i doplatne opcije biraju direktno za sve letove iz rezervacije bez obzira da li su to letovi partnerskih aviokompanija iz Lufthansa Grupe. Osim toga, oni će imati značajno veći izbor prilikom rezervacija ali i naknadno u slučaju da je potrebno izvršiti promenu rezervacije ili naknadno izabrati neku od dodatnih usluga poput izbora sedišta, doplate za višak prtljaga, ili čuvanja ponuđene tarife na period od 48 sati što je besplatno ukoliko se u tom roku izvrši kupovina karte.

Svim procedurama tokom rezervacija će se ubuduće rukovoditi iz jednog jedinstvenog operativnog centra koji održava kompanija Lufthansa InTouch, specijalizovana za pružanje ovih usluga. To će značiti i da će putnici koji budu imali problema i poteškoća prilikom rezervisanja aviokarata moći da se obrate jedinstvenom korisničkom centru.