Predstavljamo vam JOON – novu aviokompaniju za novu generaciju

|, Magazin, Promo|Predstavljamo vam JOON – novu aviokompaniju za novu generaciju

Predstavljamo vam JOON – novu aviokompaniju za novu generaciju

Air France Grupa je osnovala JOON – aviokompaniju nove generacije namenjenu prvenstveno mladima.

2017-10-12T10:59:47+00:00 Objavljeno: 2017-10-12T10:59:47+00:00 12. 10. 2017.|10:57 » 10:59Autor: Tagovi:, , , , |

U Parizu je nedavno javnosti predstavljena nova aviokompanija koju je osnovao Air France.

JOON, kako glasi ime budućeg avioprevoznika je više od obične aviokompanije, tvrde njeni osnivači. To je potpuno nova generacija putničkog iskustva, to je modni brend, bar na krovu zgrade, zabavni program ili lični asistem. „A uz to može i da leti“, šaljivo su javnosti predstavili ovaj zanimljivi projekat u Air France-u.

Više od 140 stjuardesa, stjuarda i pilota iz Air France-a biće pokretačka snaga nove kompanija koja će od 1. decembra početi da prevozi putnike na šest novih linija iz Pariza.

Sa aerodroma Charles de Gaulle (CDG) poleteće prvi avioni ka Barseloni, Berlinu, Lisabonu i Portu, a od leta naredne godine i ka dugolinijskim destinacijama Fortaleza u Brazilu i Mahe na Sejšelima.

Avione za novu kompaniju obezbedio je Air France i to šest aviona iz porodice Airbus A320 i četiri širokotrupna aviona Airbus A340-300. Detalji o floti biće naknadno predstavljeni javnosti.

Ideja aviokompanije JOON je da prvenstveno mladim ljudima, takozvanim milenijalcima ponudi sprecijalnu uslugu primerenu njihovim mladalačkim potrebama. Iz tog razloga su i birane destinacije popularne među mladima, a cena karata za sve letove će se kretati već od 39 evra za unutar evropske letove i od 249 evra za najavljene intekontinentalne letove.

U planu je veliki broj letova za prve destinacije. Do Barselone će se leteti i do sedam puta dnevno, do Berlina pet puta, Lisabona četiri puta.

Putnici u  biznis klasi će na raspolaganju imati besplatnu hranu i piće, dok će se u ekonomskoj klasi posebno plaćati. Usluga će biti specifična i neobična. Iz kompanije obećavaju preko 60 različitih prehrambenih artikala i napitaka, koji će većinom biti organski. Služiće se energetski sokovi od ceđenog voća. Putnici će besplatno moći da poruče vodu, sok od pomorandže, Segafredo kafu ili čaj.

Posebno zanimljiva usluga tokom leta biće pristup zabavnim sadržajima kompanije preko ličnih elektronskih uređaja (pametnih telefona, tableta i laptop računara). Putnii će moći da se povežu direktno na portal kompanije i da izaberu sadržaje u kojima žele da uživaju, a koji će uključivati popularne TV serije, crtane filmove, Web TV, razne dečje programe. Svako sedište će imati i svoj USB priključak tako da putnici neće morati da brinu o baterijama.

Ono što u JOON-u posebno ističu je nova uloga aviokompanije kao ličnog asistenta u poslovima vezanim za konkretno putovanje. JOON je povezan sa kompanijom TravelCar koja se brine o automobilima putnika. Ova kompanija preuzima automobil na pariskom aerodromu, parkira i čuva ga potpuno besplatno, uz mogućnost da ga iznajmi putnicima koji dolaze u Pariz. JOON je uspostavio i saradnju sa Airbnb rezervacionim sistemom za pronalaženje privatnog smeštaja širom sveta, Le BHV Marais kompanijom koja nudi jedinstvene ture obilaska Pariza i Waynabox, kompanijom koja organizuje turističke ture na destinacijama do kojih će JOON leteti.

Kabinsko osoblje JOON-a biće obučeno u veoma moderne i opuštene, mladalačke, uniforme u jakoj plavoj boji. Nosiće patike umesto cipela, a uniforme će biti sašivene od ekoloških materijala koji su proizvedeni reciklažom plastičnih flaša.

Ono što je veoma bitno za putnike je da će ova kompanija biti veoma blisko povezana sa matičnom kompanijom Air France. Partnerstvo će podrazumevati mogućnost presedanja na letove Air France-a na aerodromu Charles de Gaulle u Parizu, nagradne milje za članove programa Flying Blue, Sky Priority uslugu, brze trake, prioritetno čekiranje i ukrcavanje  i pomoć u slučaju potreba od strane Air France obučenog osoblja.

Važna napomena: Ovaj tekst je objavljen na sajtu Aviatica u sklopu sporazuma o medijskoj saradnji sa aviokompanijom Air France.