Tri Skytrax nagrade za Air France

Početna|VESTI|Svet|Tri Skytrax nagrade za Air France

Tri Skytrax nagrade za Air France

Air France je osvojio tri Skytrax nagrade za prvu klasu, najbolju hranu u laundžu i na letu kao i najboljim dodacima za komfor u prvoj klasi.

Objavljeno:1. 8. 2019.|20:20Autor: Tagovi:, , |

Na ceremoniji dodela najprestižnijih nagrada u avio industriji, Skytrax 2019, prva klasa Air France-a, La Premiere, osvojila je tri nagrade.

Prema mišljenju preko 20 miliona putnika koji su bili obuhvaćeni Skajtraksovom anketom, Air France može da se podiči najboljom hranom u laundžu za prvu klasu, najboljom hranom na letu u prvoj klasi, kao i najboljim dodacima za komfor u prvoj klasi.

Nagrade Skajtraks se često nazivaju i Oskarom avio industrije, što zbog svog značaja, što zbog činjenice da nagrade obuhvataju ogroman broj kategorija i podkategorija putničkog iskustva tokom leta. Od 1999, Skajtraks svake godine anketira milione putnika i na osnovu njihovih odgovora dodeljuje nagrade avio kompanijama.

Drugu godinu zaredom, Air France-ova La Premiere klasa odnosi tri nagrade. Prema mišljenju preko 20 miliona ljudi, Air France putnicima prve klase nudi najbolju hranu u laundžu, najbolju hranu na letu, kao i najbolje dodatke za komfor.

 

Kao ambasador francuske gastronomije u oblacima, Air France se trudi da putnicima širom sveta približi izvrsnost i specifičnost francuske kuhinje. Zbog toga ova aviokompanija sarađuje sa velikim  brojem kuvara koji imaju Mišlenove zvezdice, među kojima je An Sofi Pik (Anne Sophie Pic) žena sa najvećim brojem Mišlenovih zvezdica među ženskim kuvarima (čak 7), dok će se specijaliteti koje je postavio i osmislio Joël Robuchon, kulinarski genije, kuvar sa najvećim brojem Mišlenovih zvezdica na svetu i dalje služiti na letu u njegovu čast.

Zadatak kuvara nije samo da naprave ukusna, lepo dekorisana i nutritivno balansirana jela, već i jela koja će ukus zadržati i na visinama od 10.000 metara. Sva jela, kako na letu, tako i u laundžu upotpunjena su vrhunskom vinskom kartom, koju osmišljava Paolo Basso, najbolji svetski somelijer za 2013. godinu.

Kada se govori o komforu na samom letu, anketa ne obuhvata samo najosnovnije kriterijume, poput kvaliteta sedišta i mogućnosti za odmor tokom dugolinijskih letova. Putnici su ocenjivali celokupni doživljaj koji uključuje i kvalitet jastuka, ćebadi i pidžama, ali i kozmetičkih proizvoda koji se dobijaju u avionu. U saradnji sa francuskim kozmetički institutom Carita, Air France nudi paletu izvrsnih kozmetičkih proizvoda, zbog čega je već drugu godinu zaredom dobio nagradu za najbolje dodatke za komfor u prvoj klasi.

(PR tekst)