Air Serbia ostavila putnike na aerodromu u Barseloni preko 24 sata
Let Air Serbije iz Barselone za Beograd otkazan zbog lošeg vremena, a putnici ostavljeni da provedu na aerodromu više od 24 sata.
Datum / Date: 23.10.2019.
Autor / Author: Aviatica
Foto: Anna Zvereva / Wikimedia
Aviokompanija Air Serbia je otkazala let JU 585 iz Barselone za Beograd, koji je trebalo da bude obavljen uveče u utorak, 22. oktobra. Kako je ova kompanija objavila na svom Twitter nalogu let je otkazan zbog loših vremenskih uslova.
Tamara, jučerašnji let JU585 iz Barselone je odložen za danas usled loših vremenskih uslova na aerodromu u Barseloni, koji su doveli do otkazivanja više desetina letova sa ovog aerodroma. Očekuje se da će avion poleteti u večernjim časovima. 1/2
— Air Serbia (@airserbia) October 23, 2019
Iako je sinoć u Barseloni bilo loše vreme, većina letova sa ovog aerodroma je obavljena, ali ne i let Air Serbije. Jedan od putnika sa ovog leta , Peter Hall, je na svom twitter nalogu napisao „na putu za Beograd, ali zaglavljeni na pisti na aerodromu u Barseloni već pet sati zbog oluje. A koje je rešenje Air Serbije? Da nam daju grisine“.
En route to Belgrade, but been stuck on the runway at Barcelona airport for the last five hours because of a storm. Air Serbia’s solution? Keep giving us crisps.
— Peter Hall (@PeteHall86) October 22, 2019
Kako Aviatica nezvanično saznaje, putnici Air Serbije su bili u avionu najmanje pet časova, pre nego što su pušteni nazad u terminal. Let je prema redu letenja bio planiran za 20.25. Aviatica je rano jutros uputila pitanje PR službi aviokompanije Air Serbia o ovom događaju, ali do objavljivanja ovog teksta nije nam stigao nikakav odgovor. Iz kompanije su, međutim, odgovorili na kritiku preko Twittera, koju je Tamara Stokić objavila, a u kojoj ih pita gde su im putnici iz Barselone.
U odgovoru Air Serbije se navodi da je „za putnike obezbeđeno osveženje i hotelski smeštaj“, međutim prema našim nezvaničnim saznanjima, putnici jesu dobili vaučere za osveženje i hranu ali ne i hotelski smeštaj, na šta je kompanija obavazna prema Pravilniku o postupanju u slučajevima otkazivanja letova.
2/2 Za putnike je obezbeđeno osveženje i hotelski smeštaj. Činimo sve da minimiziramo eventualne neprijatnosti i da preusmerimo na alternativne letove one koji su izgubili svoje konekcije. Za više informacija, molimo vas da pozovete naš Kontakt centar na +38111/311-21-23.
— Air Serbia (@airserbia) October 23, 2019
„Činimo sve da minimiziramo eventualne neprijatnosti i da preusmerimo na alternativne letove one koji su izgubili svoje konekcije. Za više informacija, molimo vas da pozovete naš Kontakt centar“, kaže se u jedinom oglašavanju Air Serbije povodom ovog događaja u Barseloni, koje je preko Twittera upućeno putnicima i javnosti danas, 23. oktobra oko 13 časova što je više od 15 časova od kada je let trebalo da bude obavljen.
Kako saznajemo, putnici su i dalje na aerodromu u Barseloni, bar oni koji nisu preusmereni na druge letove i trebalo bi da se vrate za Beograd tek noćas oko 23 časa. Iako je njihov povratak bio prvobitno planiran za danas u 17.50, let koji je dobio oznaku JU2585 je pomeren za kasno večeras.
Pratite nas na Facebook-u da biste uvek saznali najnovije vesti iz avijacije |