Air Serbia uvela web check-in za svoje putnike

Sa velikim zakašnjenjem Air Serbia je napokon uvela uslugu online prijave na let, za koju su mnogi mislili da se nikada neće realizovati.

Datum / Date: 10.08.2015.

Autor / Author: Dragan Nikolić

(c)Air Serbia Facebook

Air Serbia (JU), nacionalna aviokompanija Srbije, je danas, 10. avgusta 2015. zvanično saopštila da je uvela omogućila uslugu prijavljivanja za let preko interneta (Web Check-i).

Ova usluga će biti fazno uvođena i omogućavana putnicima (odnosno „gostima“) Air Serbije . Za početak će mogućnost da se na let prijave preko interneta imati putnici sa polaskom iz Beograda, Abu Dabija, Londona, Istanbula, Praga i Bukurešta, a kasnije će ova usluga biti dostupna i ostalima.

Kako su na društvenim mrežama odgovorili na pitanja pojedinih putnika, usluga je trenutno dostupna samo preko internet sajta ove kompanije bez obzira na način kako se sajtu pristupa (sa kućnog računara, laptopa, tableta ili pametnog mobilnog telefona), dok će tek u nekoj od narednih faza check-in biti omogućen i preko specijalizovanih aplikacija za pametne telefone.

Prema pravilima online „čekiranja“ za let ova usluga će postati dostupna putnicima najranije 36 sati pre leta i najkasnije 60 minuta pre planiranog vremena poletanja. Kada se putnik za let prijavi samostalno preko interneta, on će na izabrani način dobiti boarding kartu (kupon za ukrcavanje) koji je potrebno da odštampa.

Iako ne stoji u saopštenju Air Sebije, beogradski aerodrom „Nikola Tesla“ poseduje tehnologiju koja ne zahteva papirne karte za ukrcavanje. Ako putnik poseduje ovu kartu u elektronskom obliku (bar ili QR kod) on je može pokazati službeniku prilikom ukrcavanja na let (boarding) ili je prisloniti na specijalni skener.

Putnici koji se samostalno čekiraju putem interneta, a imaju prtljag koji treba da predaju moći će to da urade na aerodromu na posebnim šalterima za predaju prtljaga (drop off) najkasnije do 45 minuta pre planiranog poletanja. Putnici koji putuju samo sa ručnim prtljagom, a čekiraju se preko interneta, mogu da se upute prave na pasošku kontrolu i treba da budu na odlaznom izlazu najkasnije 20 minuta pre poletanja.

Usluga online čekiranja je dugo čekana i iz neobjašnjivih razloga je njeno uvođenje kasnilo. Mnogi su očekivali da će ova usluga biti omogućena kada je Air Serbia prešla na novi kompjuterski sistem, pa potom kada je predstavila novi web sajt, ali se to nije desilo sve do sada.

Generalni direktor našeg nacionalnog avioprevoznika Dane Kondić je izjavio da je uvođenje ove usluge „samo jedna u nizu inovacija koje uvodimo ove godine, zajedno sa internet konekcijom na letu i našim Biznis salonom na aerodromu Nikola Tesla, koji ćemo uskoro predstaviti“.

business lounge soon

Pratite nas na Facebook-u da biste uvek saznali najnovije vesti iz avijacije

OZNAKE / TAGOVI

2.460|1