Boeing je objavio tromesečni finansijski izveštaj i najavio da odustaje od zacrtanih finansijskih ciljeva za ovu godinu s obzirom na nasigurnost nastalu zbog problema sa avionom 737 MAX.
Iako ovaj proizvođač aviona intenzivno radi na poboljšanju spornog MCAS sistema, za koji se veruje da je uzročnik dve fatalne avionske nesreće, Lion Air-a u oktobru u Indoneziji i Ethiopian Airlines-a u martu u Etiopiji, nije poznato kada bi prizemljeni model aviona mogao biti ponovo u saobraćaju.
Boeing je saopštio da je već obavio 135 test letova sa novim, unapređenim softverom i da je napravljen značajan napredak tako da se uskoro može očekivati i neophodna sertifikacija.
Nakon druge nesreće doneta je odluka o prizemljenu celokupne flote aviona 737 MAX što je izazvalo i prekid u isporuci novih modela pa je od aprila smanjena i proizvodnja sa 52 na 42 mesečno. Obustavljeno je isporuka za 50 aviona.
Komentari predstavljaju lična mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stav redakcije. Aviatica zadržava prava neobjavljivanja ili brisanja komentara koji sadrže reklame, linkove psovke, prozivanje i vređanje drugih osoba, iznošenje ličnih podataka kao i govor mržnje definisan prema Zakonu o javnom informisanju i medijima (čl. 75) kao iznošenja ideja, mišljenja, odnosno informacija kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, polu, zbog njihove seksulane opredeljenosti ili drugog ličnog stvojstva, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo. Ostavljanjem komentara na ovom sajtu, saglasni ste sa pravilima komentarisanja i korišćenja sajta.