Putnici platili popravku aviona
Putnici u Pekingu bili zamoljeni da skupe novac za plaćanje popravke na avionu kako bi mogli da polete.
Datum / Date: 30.11.2018.
Autor / Author: Aviatica
Poljska aviokompanija LOT je preplavila novinske redove ovih dana nakon vesti da su se putnici na dugolinijskom letu učipili za popravku aviona. Avion Boeing 787 Dreamliner na letu od Pekinga do Varšave 11. novembra nije mogao da bude realizovan prema planu jer je ustanovljen kvar hidraulične pumpe.
Aerodromska tehnička služba je inistirala da troškove zamene ovog dela naplati u gotovini pa je aerodromski službenik poljskog avio prevoznika krenuo kroz avion da skuplja priloge od putnika. Uprkos brzo skupljenom novcu, putnici su morali da sačekaju deset sati na poletanje, kako bi se popravka i obavila.
Služba za odnose sa medijima poljskog avioprevoznika se oglasila ovim povodom. Oni smatraju da ovako nešto nije trebalo da se dogodi. „Nije trebalo putnike uvlačiti u ovaj problem na bilo koji način“, smatra Adrijan Kubicki. On je rekao da ipak razume postupak aerodromskog službenika koji je uprkos tome što je pogrešio imao samo najbolje namere i želeo je da se problem što pre reši kako bi putnici što pre poleteli.
U LOT-u ističu da su iznenađeni ovakvom reakcijom aviotehničara koji je odbio da zameni deo dok ne bude plaćen u gotovini, ali da su mu u svakom slučaju zahvalni što je obavio popravku i avion je mogao bezbedno da nastavi put ka Varšavi. Putnici koji su dali novac su obeštećeni odmah po sletanju u Varšavu.
Pratite nas na Facebook-u da biste uvek saznali najnovije vesti iz avijacije |