Udruženje Ja volim Francusku promoviše srpske banje na tržištu Francuske

Početna|GEOGRAPHICA|Magazin|Udruženje Ja volim Francusku promoviše srpske banje na tržištu Francuske

Udruženje Ja volim Francusku promoviše srpske banje na tržištu Francuske

Udruženje Ja volim Francusku organizuje dolazak specijalizovanih francuskih novinara kojima će predstaviti potencijale srpskog banjskog turizima.

U narednih pet dana počev od 25. juna u Srbiji će boraviti novinari iz Francuske iz najeminentnijih medija koji pokrivaju oblast banjskog, spa i wellness turizma. Oni će biti gosti Bukovičke, Vrnjačke i Prolom banje gde će se upoznati sa potencijalima naših banjskih centara i predstaviti ih francuskom tržištu.

Udruženje „Ja volim Francusku“ sa sedištem u Beogradu i njegova predsednica Slađana Novaković, poslednje tri godine rade na jačanju turističke, ekonomske i interkulturalne saradnje između Srbije i Francuske. Ovo udruženje organizuje posete najeminentnijih francuskih turističkih novinara Srbiji i upoznaje ih turističkom ponudom naše zemlje.

Organizaciju ovog događaja pokrenulo je Udruženje „Ja volim Francusku“, koje je pre dve godine takođe organizovalo predstavljanje turističkih proizvoda i potencijala Srbije najuticajnijim francuskim turističkim medijima. Tada su nakon konferencije održane u aprilu 2018. u Srbiju po prvi put posle 27 godina vraćeni francuski tur-operateri što je direktno proisteklo iz uspešnog predstavljanje naše zemlje u francuskim medijima.

Slađana Novaković, predstavnica Udruženja „Ja volim Francusku“, kao glavni incijator obnove međunarodne turističke saradnje između naše dve zemlje kaže da je ponovno uspostavljanje snažne turističke saradnje „nesumljivo utiče na sveukupno poboljšanje odnosa dve zemlje uključujući ne samo turistički i kulturni segment, već i ekonomske bilateralne odnose“.

Glavna tema Evropske komisije u oblasti turizma od prošle 2019. godine je wellnes i spa turizam što je dalo ideju Udruženju „Ja volim Francusku“ da u ovoj godini organizuje studijsko putovanje za francuske novinare predvođene francuskom produkcijskom kućom GLM Communication koji će se upoznati sa nekim od najboljih banja Srbije.

Foto: Slađana Novakovič / udruženje „Ja volim Francusku“

„Promocijom spa i wellness destinacija Srbije francuskom turističkom tržištu, ćemo na najefikasniji način, pisanjem o srpskim turističkim destinacijama u najčitanijim štampanim medijima, promovisati Srbiju u Francuskoj. Ovaj cilj je direktno povezan sa ciljevima Strategije razvoja turizma Srbije od 2016. do 2025. koji se odnose na povećanje broja dolazaka i noćenja stranih turista i povećanje deviznog priliva od turizma“, navodi Slađana Novaković, predstavnica Udruženja.

Projekat se realizuje uz podršku Udruženja banja Srbije, Turističke organizacije Vrnjačke Banje, ekskluzivnog partnera projekta hotela Fontana iz Vrnjačke Banje, hotela Izvor u Aranđelovcu, hotela Mona u Beogradu i hotela Radan u Prolom Banji.

___________________
Naslovna fotografija: Hotel Fontana, Vrnjačka Banja
Ostale fotografije: Udruženje „Ja volim Francusku“
Tekst na osnovu zvaničnog PR saopštenja Udruženja „Ja volim Francusku“