Aerodrom Nikola Tesla preuzeo upravljanje svim parkiralištima

Početna|VESTI|Srbija / Region|Aerodrom Nikola Tesla preuzeo upravljanje svim parkiralištima

Aerodrom Nikola Tesla preuzeo upravljanje svim parkiralištima

Aerodrom Nikola Tesla Beograd preuzeo upravljanje garažom i svim parkiralištima na njegovom tlu.

Objavljeno:22. 5. 2018.|08:49 » 13:59Autor: Tagovi:, , , , , |

Od 16. maja 2018. Aerodrom Nikola Tesla Beograd preuzeo je upravljanje garažom i svim parkiralištima koji se nalaze u njegovom krugu.

Garaža i veliko parkiralište koji su do sada pripadali JP Parking Servis, kao i parkiralište „P7“ preko puta zgrade carine gde je postojala mogućnost celodnevnog parkiranja i koje je pripadalo preduzeću „Aerodrom Parking“, koje je u stečaju od kraja 2015. sada su postali vlasništvo Aerodroma Nikola Tesla, odnosno njima će uskoro upravljati koncesionar, francuski Vensi (Vinci), kada na jesen bude preuzeo aerodrom.

U odgovoru na naše pitanje po kom osnovu je izvršena promena vlasništva i upravljačkih prava nad ovim parkiralištima, aerodrom Nikola Tesla Beograd nam je izjavio da je to urađeno na osnovu zaključaka Vlade Republike Srbije.

„Korisnici će u prelaznom periodu moći da koriste usluge garaže i parkinga po nepromenjenim uslovima, uz nepromenjenu cenovnu politiku. Predviđeno je da u narednom periodu kvalitet korisničke usluge u garaži i na parkingu bude značajno unapređen“, stoji u odgovoru aerodroma našem sajtu.

Ovo međutim nije baš sasvim tačno. Promenu cenovnika osetiće poslovni partneri aerodroma, osnosno aviokompanije i njihovi saradnici. Oni su do sada imali pravo na određeni broj kartica koje su im omogućavale besplatno korišćenje garaže. Od 1. juna to više neće biti moguće i oni će morati da plate korišćenje garaže, doduše po povlašćenoj ceni od 3.500 dinara mesečno za razliku od pune cene od 7.000 dinara koliko će plaćati svi ostali zakupci parking pozicija u garaži.

Našem sajtu su se obratili pojedini korisnici ove usluge koji su izrazili svoje neslaganje sa promenom. Kažu da im nije jasno kako to da aviokompanije koje imaju zaspolene na aerodromu i istom donose stotine hiljada evra prihoda mesečno, nemaju pravo na besplatan parking za svoje zaposlene kao i do sada. Ironično je, smatraju oni, da korišćenje garaže nisu plaćali dok je ona bila u rukama Parking Servisa, preduzeća sa kojim oni nisu imali nikakvu poslovnu vezu niti su mu donosili bilo kakvu direktnu korist. A sada kada je upravnik parkinga sam aerodrom čiji su oni klijenti i kome donose ogromnu zaradu, moraju da plate da bi uopšte mogli da dođu na posao.

Ova tranzicija i prelazak svih parkirališta u ruke aerodroma je interesantna i iz razloga što uskoro upravljanje aerodromom prelazi u ruke koncesionara, francuske kompanije Vensi, koja je početkom godine pobedila na tenderu. Aerodromu je tako omogućeno da od sada, kada će njime upravljati strana firma, ubira dodatne prihode od parkinga, koji nisu uopšte mali i beznačajni. Na ovaj način je koncesionaru obezbeđen značajan dodatni profit. Nije poznato, međutim, da li je tokom tendera bilo poznato da će sva parkirališta preći u ruke aerodroma ili je ova odluka doneta tek nakon završetka tendera kada se već znao pobednik.

Kao dobra stvar parking tranzicije na aerodromu izdvaja se njegova bolja prostorna organizacija, koja se nazire iz objavljenog cenovnika. Možemo očekivati i uređenje i ulepšavanje svih parkirališta, koja su do sada bila ruglo. Već je završeno sređivanje parkinga između D prolaza i zgrade pošte i sudeći po rezultatima krug aerodroma će uskoro biti znatno lepše mesto nego što je to danas.