Air France i Accor hoteli pokrenuli zajednički program lojalnosti

Početna|VESTI|Svet|Air France i Accor hoteli pokrenuli zajednički program lojalnosti

Air France i Accor hoteli pokrenuli zajednički program lojalnosti

Uz saradnju aviokompanije Air France i hotelske grupacije Accor možete da zaradite nagradne milje i dok boravite u hotelu.

Objavljeno:21. 6. 2019.|15:19Autor: Tagovi:, , , , , |

Francuska avio kompanija Air France i hotelska grupacija Accor Hotels doneli su odluku da od 20. juna 2019. spoje svoje programe lojalnosti, tako da će odsad svi korisnici programa lojalnosti ove dve kompanije moći da uporedo zarađuju i poene za boravak u Accor hotelima i milje za letenje Air France-KLM grupom.

AirFrance i hotelska groupacija Accor koja upravlja sa 4.800 hotela, rizorta i rezidencija u preko 100 država sveta, ojačale su međusobnu saradnju uvođenjem Miles+Points programa kojim su spojeni njihovi programi lojalnosti Flying Blue i Le Club Accor Hotels.

Kada god odsednu u nekom od Accor hotela ili lete na nekom od letova Air France-a, članovi programa lojalnosti Miles+Points će zaraditi poene i milje prema sledećoj šemi:

  • Za svaki evro potrošen na avio-kartu ili na letu, korisnik će dobiti 0,5 poena za smeštaj u hotelu.
  • Za svaki evro potrošen na hotelski smeštaj, korisnik će dobiti 1 milju za let
  • Korisnik uvek može zameniti 4000 milja sa programa Flying Blue za 1000 poena za smeštaj u Accor hotelima.
  • Korisnik takođe može zameniti 2000 poena za smeštaj za 1000 Flying Blue milja.

Kako bi mogli da koriste uslugu Miles+Points, članovi ovih klubova lojalnosti treba da povežu svoje naloge na sajtu www.flyingblue.com ili na sajtu Le Club Accor Hotels. Posle registracije, računanje bodova i milja će biti automatsko.

Bendžamin Smit, generalni direktor grupe Air France-KLM je ovom prilikom izjavio: „Prevazilaženje očekivanja naših putnika je naš cilj. Želja nam je da pozicioniramo Flying Blue kao vodeći program lojanosti u avio industriji i zato smo srećni što su nam naši partneri iz Accor hotela omogućili da dodamo novu uslugu, koja će biti na korist i našim putnicima i njihovim gostima.“

Sebastijen Bazin,generalni direktor Accor-a je dodao: „Partnerstvo Air France-KLM-a i Accor-a je na ovaj način produbljeno i od toga će najviše koristi imati korisnici naših usluga. Dva velika igrača u turizmu su se ujedinila kako bi pravila programa lojalnosti dovela na viši nivo i ostvarili koncept proširenog ugostiteljstva.“

(Autor: Air France-KLM / PR tekst)