Od početka obnove avio-saobraćaja u maju do kraja novembra 2020, preko online prodajnih kanala aviokompanije Air Serbia kupljeno je 38,1 posto aviokarata, navodi se u saopštenju ove kompanije. To predstavlja rast od 30,6 posto u odnosu na isti period u prethodnoj, 2019. godini.
Pored nedavnog uvođenja mobilne aplikacije i kontinuiranog unapređivanja sajta nacionalne aviokompanije, trendu rasta online prodaje doprinosi činjenica da je reč o beskontaktnom i bezbednom modelu, koji je posebno pogodan u aktuelnim okolnostima pandemije koronavirusa.
U periodu od 16. jula do 30. novembra, 22,5 odsto putnika su se prijavili na let putem interneta, iako ova vrsta prijave na let trenutno nije dostupna na mnogim destinacijama, usled restriktivnih mera zbog pandemije COVID-19.
„Konstantno radimo na unapređivanju digitalnih kanala prodaje kako bismo olakšali pretragu i rezervaciju letova i omogućili personalizovane ponude. Težimo integraciji veb stranice i mobilne aplikacije sa ciljem kreiranja jedinstvenog korisničkog iskustva za naše putnike, u bilo kom trenutku i bez obzira na to gde se nalaze. Krajnji cilj nam je da stvorimo besprekorno i sveobuhvatno rešenje, pružajući našoj rastućoj bazi korisnika funkcionalnosti na više platformi“, izjavio je Jirži Marek, direktor za komercijalu i strategiju Air Serbije.
Nacionalni avio-prevoznik je, od pokretanja mobilne aplikacije u julu i unapređivanja veb-sajta, zabeležio rast od 43 odsto u broju registrovanih ličnih naloga putnika na e-commerce kanalima, u odnosu na isti period 2019. godine. Više od trećine novih naloga su registrovani putem mobilne aplikacije. Otvaranjem ličnog naloga na sajtu airserbia.com putnici ne moraju ponovo da unose svoje podatke prilikom svake sledeće kupovine, dok ujedno ostvaruju i popuste.
(Saopštenje aviokompanije Air Serbia)
Komentari predstavljaju lična mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stav redakcije. Aviatica zadržava prava neobjavljivanja ili brisanja komentara koji sadrže reklame, linkove psovke, prozivanje i vređanje drugih osoba, iznošenje ličnih podataka kao i govor mržnje definisan prema Zakonu o javnom informisanju i medijima (čl. 75) kao iznošenja ideja, mišljenja, odnosno informacija kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, polu, zbog njihove seksulane opredeljenosti ili drugog ličnog stvojstva, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo. Ostavljanjem komentara na ovom sajtu, saglasni ste sa pravilima komentarisanja i korišćenja sajta.