Air Serbia uvodi kioske za samostalnu prijavu na let

Početna|VESTI|Srbija / Region|Air Serbia uvodi kioske za samostalnu prijavu na let

Air Serbia uvodi kioske za samostalnu prijavu na let

Tokom decembra Air Serbia će na beogradskom aerodromu pustiti u rad kioske za samostalno prijavljivanje putnika na let.

Objavljeno:7. 12. 2018.|09:52Autor: Tagovi:, , , , , |

Air Serbia će tokom decembra na svom matičnom aerodromu Nikola Tesla u Beogradu postaviti i u pustiti u rad nove kioske za samostalno prijavljivanje putnika na let (selfservice check-in). Odabrana su softverska rešenja francuske kompanije IER, koja je jedan od najvećih dobavljača opreme za aerodrome i aviokompanije. Preko 200.000 njihovoh kioska za samostalnu prijavu na let se koristi na aerodromima širom sveta

Air Serbia je od brojih tehnoloških rešenja izabrala najsavremeniju IER ALISS aplikaciju (softver) koji će se koristiti preko CUSS kioska. Ista rešenja koriste i kompanije poput Cathay Pacifica, Air New Zealanda i LATAM-a.

Sa novom opremom, Air Serbia će omogućiti daleko savremenije i jednostavnije procedure svojim putnicima. Koristeći nove kioske na samom aerodromu putnici će moći sami da se prijave na let, izaberu novo ili zamene ranije dodeljeno sedište, sami odštampaju sopstvenu kartu za ukrcavanje na let (boarding pass).

Osim osnovnog paketa usluga, Air Serbia je zahtevala i dodatne mogućnosti, pa će tako novi kiosci uključivati i opciju plaćanja dodatnih usluga koje ova kompanija nudi svojim putnicima. Oni će na kioscima moći da doplate za specijalno sedište sa više prostora za noge, za dodatnu torbu ili za bilo koju drugu dodatnu uslugu. Na ovaj način Air Serbia može dalje da razvija svoj uslužni koncept prema kome putnici samostalno biraju šta žele da koriste i da plate.

„Ubeđeni smo da će nova check-in rešenja putnicima omogućiti bolje iskustvo tokom putovanja. Aplikacija će im omogućiti da čim dođu na aerodrom sami dodaju dodatnu torbu ili promene svoje sedište što će znatno smanjiti period čekanja u redovima na aerodromima i poboljšati sveukupno iskustvo putnika na aerodromu“, izjavio je portparol Air Serbije Nikola Vukomanović.