Alitalia posle devet godina ponovo u Indiji – direktan let do Nju Delhija

Početna|VESTI|Svet|Alitalia posle devet godina ponovo u Indiji – direktan let do Nju Delhija

Alitalia posle devet godina ponovo u Indiji – direktan let do Nju Delhija

Posle devet godina pauze Alitalia se vraća u Indiju uspostavljanjem nove direktne linije između Rima i Nju Delhija.

Objavljeno:24. 10. 2017.|12:05Autor: Tagovi:, , , , , |

Od 29. oktobra, posle 9 godina pauze, italijanska aviokompanija uvodi svakodnevni direktan let iz Rima za Nju Delhi.

Nova destinacija, koja je druga interkontinentalna destinacija u 2017. godini, predviđa svakodnevnu vezu tokom celog zimskog reda letenja, sve do 24. marta 2018. godine. Italija je posle Velike Britanije druga evropska zemlja po broju posetilaca iz Indije.

Tokom 2015. više od 426.000 putnika iz Indije je posetilo Italiju uz povećanje od skoro 50 odsto u odnosu na godinu dana pre. Uvođenjem novog leta Alitalia odgovara na brojne zahteve za uspostavljanje direktnog saobraćaja između dve zemlje i odgovara na izuzetnu tražnju.

Novi let od Rima do Nju Delhija će polaziti iz Rima svakog dana u 14.40. Dolazak u Nju Delhi je dan kasnije, u 02.30 po lokalnom vremenu. Takav red letenja omogućava putnicima da nastave putovanje ka ostalim indijskim gradovima (Mumbai, Kalkuta, Čenai,  Džaipur i Bangalor) kao i ka ostalim destinacijama van Indije – Nepal, Tajland ili Singapur, zahvaljujući važećem ugovoru sa indijskom aviokompanijom Jet Airways.

Iz Nju Delhija avion će ka Rimu poletati u 04.40 po lokalnom vremenu, a stizaće u 09.00, tako da putnici mogu dalje nastaviti putovanje ka 39 destinacija u Italiji, Evropi, Severnoj Africi i ka Severnoj i Južnoj Americi.

Letovi će se obavljati redizajniranim avionom Airbus A330 sa 250 sedišta podeljenih u tri klase: biznis, premijum-ekonomska i ekonomska. U toku leta putnicima je dostupan WiFi za telefonske pozive, internet i slanje elektronske pošte, a u biznis klasi putnici mogu uživati u luksuznim Poltrona Frau kožnim foteljama koje se spuštaju u ležeći položaj.

Takođe će biti dostupna usluga “Dine Anytime” za putnike biznis klase, novi model koji omogućava putnicima da sami odluče kada žele da večeraju.