Anadolujet: Linija do Beograda primer kako ostvariti rast
Potpredsednik avio-kompanije Anadolujet naveo liniju ka Beogradu kao primer za ostvarivanje rasta usled liberalizacije tržišta.
Datum / Date: 31.03.2022.
Autor / Author: Aviatica
Foto: Aviatica
Samil Karakaš, potpredsednik avio-kompanije Anadolujet zadužen za regionalnu mrežu linija, naveo je novu linije od Ankare do Beograda kao primer za rast saobraćaja usled liberalizacije tržišta.
Karakaš je u razgovoru na temu o avio-saobraćaju u Istočnoj Evropi, na vazduhoplovnoj konferenciji Aviation Event u Klužu, naveo da je vizni režim trenutno najveći problem za razvoj saobraćaja unutar prostora Istočne Evrope. Za tu tvrdnju je dao i primer:
„Tek kada su Turska i Srbija ukinule vize za svoje državljanje, stvorili su se uslovi da uspostavimo dugo očekivanu liniju od Ankare do Beograda. Ova linija nije transferna, tj. namenjena je isključivo direktnim putnicima i kao takva nije mogla biti otvorena dok su postojale vize. Linija pokazuje značajan uspeh i sigurni smo da ćemo nastaviti sa njenim održavanjem kao i da će s vremenom postajati sve bolja“, rekao je Karakaš.
On je takođe naveo da se očekuje da Anadolujet po uzoru na uspeh na ovoj liniji veoma skoro otvori i novu liniju od Ankare do Budimpešte.
Moguće povećanje broja letova
U direktnom razgovoru za portal Aviatica, Karakaš je izjavio da je linija Ankara-Beograd uspešna i da postoji stalni porast tražnje, tako da ne isključuje mogućnost da uskoro bude povećan broj letova sa dva na tri nedeljno.
„Sve je više putnika sa turske strane koji dolaze u Srbiju, a u narednom periodu možemo samo da očekujemo da će se trend nastaviti, s obzirom da su naše dve zemlje najavile mogućnost putovanja bez pasoša, samo sa ličnom kartom“, dodao je on.
Na pitanje da li razmatraju uvođenje sezonske linije do Antalije, Karakaš je rekao da je Antalija tržište koje čvrsto drži Air Serbia i da sada ne postoje regulatorni uslovi da Anadolujet uđe na to tržište.
Pratite nas na Facebook-u da biste uvek saznali najnovije vesti iz avijacije |