Air France primio svoj prvi A350 XWB

Početna|VESTI|Svet|Air France primio svoj prvi A350 XWB

Air France primio svoj prvi A350 XWB

Prvi od 28 naručenih Airbus-ovih aviona A350 XWB isporučen je aviokompaniji Air France u Tuluzu.

Objavljeno:27. 9. 2019.|15:18 » 15:43Autor: Tagovi:, , , , |

Air France je primio svoj prvi A350-900, najefikasniji širokotrupni avion današnjice. Prvi od ukupno 28 Airbus-ovih aviona ovog modela isporučen je na svečanosti u Tuluzu gde ga je preuzela generalna direktorka Air France-a Anne Rigail.

Ovaj će avion Air France koristiti za svoje transatlantske i azijske linije. Kabina je konfigurisana u tri putne klase sa ukupno 324 sedišta: 34 sedišta koji se obaraju u krevet u biznis klasi, 24 sedišta u premijum ekonomskoj klasi i 266 sedišta u ekonomskoj klasi.

Novi avion je u potpunosti u skladu sa Air France-ovom ekološkom politikom. Sagoreva za 25 posto manje goriva i na taj način emituje znatno manje ugljen dioksida i drugih štetnih gasova. Na svom prvom letu od fabrike Airbus-a u Tuluzu do svoje buduće baze na pariskom aerodromu Charles de Gaulle, avion će koristiti miks klasičnog aviogoriva i sintetičkog biogoriva.

+ Kliknite za uvećanje / Infografika: Air France i Airbus

Dizajn ovog aviona omogućava neuporedivu efikasnost svakom njegovom operateru na ultradugim linijama (dolet mu je 17.900 km). Kabina aviona, uređena prema Airspace tehnologiji, je značajno tiša od konkurencije, a putnicima pruža najudobnije iskustvo na dugim letovima.

Avion odlikuje vrhunska aerodinamika. Uz to, trup i krila izgrađeni od ugljeničnih vlakana i dva snažna Trent XWB Rolls-Royce motora čine ovaj model aviona tehnološki najsavršenijim proizvodom avio industrije u oblasti putničkog saobraćaja. Do avgusta ove godine naručeno je 913 aviona A350 XWB od strane 51 korisnika iz celog sveta.

Air France poseduje flotu od 143 Airbus-ova aviona, od čega 114 uskotrupnih i 29 širokotrupnih. A350 XWB je najnoviji član Air France-ove flote, koji će u saobraćaj ući do kraja ove godine sa idejom da zameni avione A340-300 i starije modele Boeing-a 777.

Foto: P. Masclet / Airbus

Napomena: Ovaj tekst je urađen u sklopu sporazuma o medijskoj saradnji aviokompanije Air France i portala Aviatica.