Air Serbia: Počela zamena sedišta u avionima Airbus A319 i A320

Početna|VESTI|Srbija / Region|Air Serbia: Počela zamena sedišta u avionima Airbus A319 i A320

Air Serbia: Počela zamena sedišta u avionima Airbus A319 i A320

Air Serbia je počela da preuređuje kabine u floti svojih uskotrupnih Airbus aviona ugradnjom tanjih sedišta.

Objavljeno:16. 5. 2017.|08:10 » 15:31Autor: Tagovi:, , , , , , |

Air Serbia je počela da preuređuje kabine u floti svojih uskotrupnih Airbus aviona ugradnjom tanjih sedišta proizvođača Recaro kako bi povećala kapacitet.

Ukupno deset aviona erbas A319 i A320 biće preuređeno nagrađivanim vrhunskim novim sedištima u sklopu prilagođavanja poslovanja u cilju osnaživanja evropske mreže avio-kompanije, navedeno je u saopštenju ove kompanije.

Tanja sedišta su male težine i oblikovana su tako da zauzimaju manje prostora, što omogućava Air Serbiji da ugradi dodatne redove sedišta, a u isto vreme da poboljša ukupan boravišni prostor i komfor za svoje goste. Sedišta Recaro BL 3520 su najstarija generacija tankih sedišta, pokrenuta pre desetak godina. To je najprodavaniji i najnagrađivaniji model tankih sedišta na tržištu.

Nakon renoviranja kabine, kapacitet aviona A319 povećaće se sa 128 na 144 sedišta, a u avionima A320 sa 155 na 174 sedišta, što predstavlja ukupno povećanje od preko 12 odsto u celoj floti uskotrupnih aviona.

U avionu Airbus A319 trenutno ima 20 redova ekonomske klase sa po šest sedišta u nizu (3+3) i dva reda biznis klase sa po četiri sedišta u nizu (2+2), što je bilo ukupno 128 sedišta (120 ekonomska i osam biznis klasa). Prema novoj konfiguraciji ovaj avion će imati ukupno 24 redova sedišta sa po šest sedišta u nizu (3+3). Sva sedišta će biti ista i u ekonomskoj i u biznis klasi, ali će srednje sedišta u biznis klasi ostajati slobodno kako bi putnici imali više prostora. Za biznis klasu je predviđeno 12 mesta u tri reda, ali s obzirom da će pregrada između klasa biti fleksibilna, biznis klasa se može po potrebi dodatno proširiti ali i smanjiti.

Air Serbia navodi da se trenutno renovira prvi avion koji ima registraciju YU-APJ, a u nekoliko narednih nedelja biće izvršena promena konfiguracije na celoj Airbus uskotrupnoj floti. Međutim ovaj avion je već završen i nalazi se u redovnom saobraćaju sa novom kongiguracijom.

Generalni direktor Er Srbije Dane Kondić rekao je: „Rekaro sedišta štede prostor, manje su težine i obezbeđuju više prostora za noge za goste zahvaljujući svom modernom dizajnu. Nova sedišta su oko 2,6kg lakša od sedišta prethodne generacije, što će smanjiti težinu naše flote aviona erbas A320 i A319 za preko 3.500kg u praznom stanju, čime će se smanjiti potrošnja goriva i emisija ugljenika. Povećanje broja sedišta ekvivalentno je uvećanju flote Er Srbije za još jedan erbas avion, a istovremeno će poboljšati ponudu i nivo udobnosti na letu. Na taj način Er Srbija će biti konkurentnija, značajno će smanjiti jedinične troškove, pokrenuće rast prihoda i povećati gustinu sedišta, tako da ćemo imati mogućnost da bolje odgovorimo na potražnju tokom letnjeg perioda. Mnoge velike avio-kompanije u Evropi, Americi i Aziji već su ugradile rekaro sedišta, što potvrđuje da su ona dobitna kombinacija udobnosti i funkcionalnosti.“

Uprkos povećanju kapaciteta, sedišta pružaju gostima više boravišnog prostora jer imaju tanji naslon i „džep“ za magazine na većoj visini. „Džep“ koji se obično nalazi u visini kolena sada je postavljen iznad rasklopivog stočića, što obezbeđuje više prostora za noge.

Pored novih sedišta, renoviranje kabina aviona A319 i A320 podrazumeva i ugradnju novih tepiha, zavesa i obeležja na podovima, koji su u skladu sa enterijerom aviona erbas A330 koji trenutno putuje na relaciji za Njujork.

er-srbija-sedista-2

Foto: Air Serbia