Avio kompanija Icelandair je uvela mogućnost rezervacije i kupovine avio karata putem Facebook-a. Uz pomoć programa The Stopover Bot Icelandair će omogućiti non-stop komunikaciju putnika i kompanije koristeći Facebook Messenger.
Preko ovog programa putnici mogu računati na trenutnu reakciju Icelandair-a. Oni će osim rezervacije i kupovine karata moći da dobiju i odgovore na uobičajena pitanja.
U ovoj kompaniji su saopštili da Facebook Messenger omogućava trenutnu reakciju i da će to doprineti kvalitetu korisničkog centra, jer će sada u kontaku sa ovim centrom putnici direktno moći da razmenjuju i razne fajlove.
U saopštenju kompanije ističe se njihova posvećenost unapređenjima i modernizaciji rada koja za cilj ima poboljšanje putničkog iskustva koje uvek počinje procesom rezervacije avio karata. Sa novom aplikacijom koju je kompanija razvila omogućeno je putnicima da u svakom trenutku i sasvim jednostavno mogu kupiti avio kartu.
Komentari predstavljaju lična mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stav redakcije. Aviatica zadržava prava neobjavljivanja ili brisanja komentara koji sadrže reklame, linkove psovke, prozivanje i vređanje drugih osoba, iznošenje ličnih podataka kao i govor mržnje definisan prema Zakonu o javnom informisanju i medijima (čl. 75) kao iznošenja ideja, mišljenja, odnosno informacija kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, polu, zbog njihove seksulane opredeljenosti ili drugog ličnog stvojstva, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo. Ostavljanjem komentara na ovom sajtu, saglasni ste sa pravilima komentarisanja i korišćenja sajta.