KLM koristi WhatsApp za obaveštenja o letovima

KLM od sada koristi aplikaciju WhatsApp da obavesti porodicu i prijatelje o statusu vašeg leta.

Datum / Date: 21.12.2018.

Autor / Author: Aviatica

Holandska aviokompanija KLM nastavlja da uvodi novu tehnologiju u svoje svakodnevno poslovanje, pa je tako pokrenula uslugu porodičnog obaveštavanja putem WhatsApp-a (KLM Family Update). Nova usluga, koja će pre svega obradovati zabrinute roditelje, bake, deke i tetke, omogućiće porodici da u realnom vremenu sazna informacije o letu. Ako se zaglavite na nekom aerodromu, a letite KLM-om, bar nećete morati da jurite način kako da svoje obavestite o tome – automatski će im biti poslata poruka putem ove usluge.

Svim putnicima KLM-a koji prime svoj bording pas putem WhatsApp-a biće ponuđeno da potpuno besplatno koriste najnoviju KLM-ovu WhatsApp uslugu. KLM će potom slati poruke s obaveštenjima prijateljima i porodici putnika, tako da će oni znati i kada je let počeo, kada je putnik sleteo, kao i sve relevantne informacije o letu (odlaganje, otkazivanje…). Pored ovih automatskih poruka, porodica i prijatelji će moći i sami da upitaju za status leta putem WhatsApp-a. Ovom novom uslugom KLM želi da putnicima olakša let, a njihovim porodicama umanji brigu.

KLM je prva avio-kompanija koja nudi WhatsApp uslugu za putnike i njihove najbliže. Zasad je ova  usluga dostupna samo na engleskom, ali u zavisnosti od odziva putnika, KLM razmišlja i o uvođenju drugih jezika, kao i većeg broja socijalnih mreža kroz koje će ova usluga biti dostupna.

Ono što je važno napomenuti jeste da je privatnost korisnika usluge zagarantovana, jer u ime KLM-a odgovara veštačka inteligencija, tako da KLM ne može da čita nijednu poruku poslatu između članova grupe koji koriste ovu uslugu. Veštačka inteligencija može da razume isključivo pitanja koja su joj poslata tako što se koristi @KLM. Čim pošalje poruku da je putnik stigao na destinaciju, KLM će da napusti WhatsApp grupu.

KLM komunicira putem WhatsApp-a od septembra 2017. tako što putnici postavljaju pitanja kompaniji putem verifikovanih WhatsApp biznis profila. Na zahtev KLM može putnicima ovim putem da šalje potvrde rezervacija, obaveštenja o check-in-u, karte za ukrcavanje i druge informacije o letu. KLM putem WhatsApp-a pošalje preko 10000 karata za ukrcavanje svakog dana. Ova aviokompanija, takođe, uspešno koristi i društvene mreže kao što su Facebook Messenger, Twitter, WeChat i KakaoTalk.

Pratite nas na Facebook-u da biste uvek saznali najnovije vesti iz avijacije