Promena keteringa u ekonomskoj klasi aviokompanija Lufthansa Grupe

Početna|VESTI|Evropa / Mediteran|Promena keteringa u ekonomskoj klasi aviokompanija Lufthansa Grupe

Promena keteringa u ekonomskoj klasi aviokompanija Lufthansa Grupe

Aviokompanije Lufthansa, Austrian i SWISS menjaju pravila posluženja putnika u ekonomskoj klasi na kratkim letovima.

Objavljeno:19. 11. 2020.|12:59Autor: Tagovi:, , , , |

Umesto slatkog ili slanog sneka, aviokompanije Lufthansa Grupe ubuduće će na kraćim letovima putnicima u ekonomskoj klasi ponuditi pravi obrok ali uz doplatu.

Mnogi srpski mediji su pogrešno preneli da će Lufthansa ukinuti obrok u ekonomskoj klasi, iako se zapravo radi o nekoliko avio-prevoznika koji su svi deo kompanije koja se zove Lufthansa Grupa. Nova pravila će važiti tako za Austrian, SWISS i Lufthansu ali uz određene razlike.

Netačno je navedeno i da će biti ukinut obrok pošto se zapravo ukida samo snek koji je do sada podrazumevao jednu malu kesicu slatkog ili slanog krekera. Teško da se to moglo ikada nazvati obrokom.

Iz saopštenja Lufthansa Grupe može se zaključiti da će već od početka sledeće godine biti postupno uveden novi ketering za ekonomsku klasu na kratkim letovima do tri sata trajanja. Aviokompanije će svojim putnicima ponuditi mogućnost da naruče obrok prema svojoj želji i prema pažljivo osmišljenom meniju da zadovolji različite potrebe ali i da u isto vreme promoviše regionalne kuhinje i tradicije.

Tako će Austrian Airlines svojim putnicima nuditi pitu sa jabukama između ostalog, dok će SWISS u ponudi imati svoje čuvene sireve.

Putnici u ekonomskoj klasi ovih kompanija će ubuduće imati besplatno samo flašicu vode, a SWISS će zadržati i svoju prepoznatljivu brendiranu čokoladicu. Kafe i bezalkoholna pića će ubuduće biti na meniju i putnici će moći da ih naruče uz doplatu.

Ovaj koncept je odavno poznat kod low-cost kompanija, koje svojim putnicima nude meni sa sendvičima i pićima, a kada je Air Serbia pre nekoliko godina takođe počela da primenjuje ovaj koncept to je izazvalo niz negativnih reakcija putnika i javnosti.

Foto: Austrian