Wizz Air, najveća nisko-budžetna avio kompanija u regionu Centralne i Istočne Evrope, prošle je nedelje počela sa letovima svojim prvim Airbus-ovim avionom A321 sa 230 sedišta.
“Najveća prednost novog aviona A321 za naše putnike je ta što možemo da uvedemo nove još niže cene kao rezultat veće efikasnosti u odnosu na A320”, rekao je Džon Stivenson (John Stephenson), Wizz Air-ov izvršni potpredsednik. “A321 odlikuje novi, moderan enterijer, a uticaće i na dodatno smanjenje emisije štetnih gasova”.
Wiz Air-ov prvi A321ceo zvanično je počeo sa komercijalnim operacijama između Budimpešte i Lutona 20. novembra. Osim ovog aviona Wizz Air ima narudžbu od dodatnih 26 aviona čija je proizvodnja u toku, a isporuka se očekuje sve do 2018. Drugi avion stiže tokom decembra, a naredne godine stiže još devet aviona. Prva četiri aviona biće bazirana u Budimpešti, dok će ostali biti raspoređeni tako da pokriju najprometnije rute u rastućoj mreži linija Wizz Air-a. Ranije ove godine Wizz Air je punio naslovnice na sajmu Le Burže u Parizu (Paris Air Show) budućom narudžbinom 110 komada A321neo čija isporuka je planirana u periodu od 2019. do 2024.
“Oduševljeni smo što možemo da poželimo dobrodošlicu Wizz Air-u kao novom korisniku A321 aviona. A321ceo će povećati kapacitet na najpopularnijim Wizz Air-ovim rutama i omogućiće kompaniji veću zaradu zahvaljujući najnižim troškovima po sedištu od svih aviona sa jednim prolazom”, rekao je Kristofer Bakli (Christopher Buckley), izvršni potpredsednik Airbusa zadužen za regione Afrike, Evrope i Azija-Pacifika. “Uvereni smo da će A321ceo pomoći Wizz Air-u da efikasno odgovori na povećanu tražnju doprinoseći u isto vreme povećan comfort u svojoj klasi, ekonomično poslovanje i punu efikasnost A320 familije”.
Uvođenje A321ceo aviona u saobraćaj omogućava Wizz Air-u da odgovori na povećanu tražnju za putovanjima u regionu Centralne i Istočne Evrope. U prvoj polovini poslovne 2016. godine (koja se završava 31. marta 2016) Wizz Air je prevezao 10,7 miliona putnika što je za 20 posto više u odnosu na saobraćaj u istom periodu poslovne 2015. godine, a stopa popunjenosti putničke kabine (load factor) uvećan je na 90,7 posto.
Wizz Air je nedavno najavio sporazum o lizingu sa CDB Leasing-om (lizing kompanija Kineske investicione banke) koji omogućava finansiranje šest novih A321ceo aviona, uključujući i ova dva koja će biti isporučena u ovoj godini.
Komentari predstavljaju lična mišljenja autora komentara i ne predstavljaju stav redakcije. Aviatica zadržava prava neobjavljivanja ili brisanja komentara koji sadrže reklame, linkove psovke, prozivanje i vređanje drugih osoba, iznošenje ličnih podataka kao i govor mržnje definisan prema Zakonu o javnom informisanju i medijima (čl. 75) kao iznošenja ideja, mišljenja, odnosno informacija kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, polu, zbog njihove seksulane opredeljenosti ili drugog ličnog stvojstva, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo. Ostavljanjem komentara na ovom sajtu, saglasni ste sa pravilima komentarisanja i korišćenja sajta.