Etihad Airways uvodi novi tarifni sistem i pravila za prevoz prtljaga

Početna|VESTI|Svet|Etihad Airways uvodi novi tarifni sistem i pravila za prevoz prtljaga

Etihad Airways uvodi novi tarifni sistem i pravila za prevoz prtljaga

Etihad Airways od 14. septembra 2015. uvodi novu strukturu cena, omogućivši putnicima veći izbor prilikom kupovine avio karata.

Objavljeno:21. 8. 2015.|11:22 » 15:31Autor: Tagovi:, , , |

Novi tarifni sistem Etihad Airways će biti veoma razgranat. Putnicima će na raspolaganju biti čak osam tarifa podeljenih na tri klase: ekonomsku, biznis i prvu.

Nove „tarife po izboru“ link symbol su transparentne i razlikuju se u pogledu dozvoljenog besplatnog prtljaga, fleksibilnosti i uključenih pogodnosti koje bi putnici inače morali da odvojeno plate.

Prema novom tarifnom sistemu struktura ekonomske klase obuhvata opcije: Economy Breaking Deals, Economy Saver, Economy Value i Economy Freedom. Biznis klasa obuhvata opcije: Business Breaking Deals, Business Saver i Business Freedom, dok će u prvoj klasi postojati samo jedna kategorija – Freedom.

Nova pravila za prevoz besplatnog prtljaga

Osim novih tarifa Etihad Airways uvodi i novu politiku prevoza prtljaga koja je usklađena sa pravilima ostalih avio-kompanija u okviru grupacije Etihad Airways Partners.

suitcase-standard.jpg

Putnici koji su kupili karte prema starim pravilima ali za putovanja posle 14. septembralink symbol moći će da putuju prema starim pravilima za prevoz prtljaga. Sve detalje o novim i starim pravilima možete pronaći na ovom linku.link symbol

To znači da će od 14. septembra Etihad Airways primenjivati komadni prtljažni koncept umesto težinskog. Umesto dosadašnjih 30kg dozvoljenog besplatnog prtljaga putnici će u osnovi imati mogućnost da predaju jednu torbu do 23kg prtljaga.

Ali ova pravila će se biti različita za različite tarife, pa će tako npr. putnici sa Economy Value tarifom imati mogućnost da predaju dve torbe od kojih je svaka teška do 23kg.

Pravila će biti drugačija i za određene teritorije poput Severne Amerike i Brazila kako bi bila usklađena sa specifičnostima ovih tržišta.